Toon zoekfilter
Toon resultatenuitgebreid zoeken
 
 

ontmoet
de mensen


team westeneng makelaardij 

een ijzersterk en gedreven team


Ons team is de laatste jaren flink uitgebreid: inmiddels zijn we met 10 man sterk.


Jarenlange ervaring en marktkennis, klantgerichtheid en een persoonlijke benadering. Het zijn de familietrekjes die u in ons gehele team herkent.


jan westeneng

Makelaar taxateur o.z.

“Ik houd van onroerend

goed én mensen!.”



“Een groot netwerk,
ook dat is onze kracht.”


(06) 51519541

jan@westeneng-makelaardij.nl


Jan zit al jarenlang in het vak.  De eerste jaren werkte hij als boekhouder in het bedrijf van zijn vader. Sinds 1986 is hij makelaar. Jan houdt van zijn vak. Van onroerend goed, maar misschien wel vooral van mensen.

Als er iets is dat hem elke dag plezier geeft, is het wel het persoonlijke contact. Met veel interesse en betrokkenheid volgt hij de persoonlijke verhalen van opdrachtgevers. Het is dan ook niet verwonderlijk dat Jan de afgelopen jaren een enorm groot netwerk heeft opgebouwd. Een netwerk dat hem als makelaar dagelijks van pas komt.


Henk westeneng

Makelaar taxateur o.z.

“Betrokkenheid is een speerpunt. Zo hoort dat in een familiebedrijf.”



Meedenken met opdrachtgevers


(06) 24870518

henk@westeneng-makelaardij.nl


In 2005 ging Henk de makelaardij in en daar heeft hij nog geen dag spijt van gehad. Henk vindt het prachtig om mensen van dienst te zijn rond een belangrijke beslissing in hun leven: de aan- of verkoop van hun woning. Dat doet hij dan ook met veel plezier en toewijding. En vooral: samen met het team op kantoor. Hij beschouwt de ondersteuning van zijn collega’s als een belangrijke succesfactor.

Henk merkt dat opdrachtgevers het waarderen als hij ze aanvoelt en meedenkt. En dat motiveert hem iedere dag weer.


Martijn Cluistra

Makelaar taxateur o.z.

Bedrijfsmakelaar

“Altijd bereikbaar én
beschikbaar. Dat zijn wij.”



geen woorden, maar daden.


(06) 20598722

martijn@westeneng-makelaardij.nl


Het kon haast niet missen dat Martijn de makelaardij zou ingaan. Tijdens zijn heao-opleiding schreef hij al een scriptie over de relatie tussen hypotheken en makelaardij. Twee jaar later werd hij ingeschreven in het register als makelaar-taxateur. Binnen Westeneng richt hij zich vooral op de bedrijfsmakelaardij. Dat hij is ingeschreven in de kamer Bedrijfsmatig Vastgoed, zegt genoeg.

Martijn is helemaal in zijn element als hij kan bemiddelen bij verhuur of verkoop, advies geeft of taxaties uitvoert. Daarnaast blijft Martijn ook als makelaar betrokken bij de woningmakelaardij.



laurens snel

Assistent Makelaar

“Tevreden klanten. Dat maakt
mij ook tevreden.”



“Het woord onmogelijk
komt bij ons niet voor.”


(06) 31928983

laurens@westeneng-makelaardij.nl


Dat Laurens bij Westeneng Makelaardij kwam werken, was niet toevallig. Als assistent-makelaar is hij helemaal in zijn element. Het adviseren en begeleiden van mensen bij een belangrijke stap in hun leven, namelijk het kopen of verkopen van een woning, dát is waar hij zijn voldoening uit haalt.

Laurens zit niet stil. Hij volgt namelijk ook de opleiding tot Register Makelaar Taxateur. De sfeer binnen het team en de contacten met klanten maken zijn werkplezier compleet.



Mathilda Deij

Assistent makelaar

“Opdrachtgevers die enthousiast
zijn over het eindresultaat.
Daar doe ik het voor.”



“Onze kracht is aandacht.”


Wie contact opneemt met Westeneng Makelaardij, kan Mathilda bijna niet missen. Zij heeft haar vaste plaats achter de balie en is het eerste aanspreekpunt. Als assistente van de makelaars stelt zij onder meer koopaktes op en maakt ze woningpresentaties. Daarvoor bezoekt ze samen met de makelaar de woning.

Mathilda geniet van haar werk. Van de contacten met verschillende mensen, het ontwerpen van verkoopbrochures én het teamwork op kantoor. Sinds november 2017 is Mathilda assistent-makelaar. Zo kan ze u nog beter van dienst kan zijn!


Pauline Kok

Secretaresse Wonen

“Ik neem u graag het werk uit handen.



Klantgericht en enthousiast


Pauline is onze secretaresse, een enthousiaste en behulpzame kracht op kantoor. Maar, Pauline is meer dan dat. Ze zorgt ervoor dat waargemaakt wordt wat is beloofd. Ze is nauwkeurig, klantgericht en regelt alles tot in de puntjes. 

Pauline draagt zorg voor optimale woningpresentatie, zowel op papier als op internet. Is een woning verkocht, dan stelt ze de koopakte op en regelt alle zaken die dan moeten gebeuren. Kortom: Pauline neemt u het werk uit handen! 



suzanne van 't goor - van lagen

Secretaresse Wonen


“De klant is altijd koning!”


Enthousiast en hulpvaardig.


Suzanne heeft eveneens haar plaats achter de balie en gaat mee om woningen op te nemen. Ze krijgt zo een goede indruk van de woning, spreekt de mensen die erbij betrokken zijn en kan geïnteresseerden dus goed informeren. Suzanne vindt het een uitdaging om taken van de makelaars over te nemen en dan de puntjes op de i te zetten.

Niet alleen haar collega’s, maar ook klanten zijn blij met Suzannes zorgvuldigheid. Op Suzanne kun je bouwen!


Maartine Smits-van den Herik

Secretaresse Wonen

“Klanten van A tot Z begeleiden.
Dat geeft een goed gevoel.”




Multifunctioneel en
allround inzetbaar


Maartine werkt al jarenlang als secretaresse in de makelaardij. Ze is nog steeds blij dat ze ook parttime de makelaars kan ondersteunen. Zo kan ze blijven doen wat ze het liefste doet: het opstellen van (ver)koopovereenkomsten en taxatierapporten, het opmaken van woningpresentaties, het verzorgen van verkoopbrochures en woningen presenteren op internet. Aan plezier en enthousiasme ontbreekt het Maartine beslist niet.


heleen van wijngaarden-brons

Secretaresse bedrijfsonroerendgoed

“Een klant positief versteld
doen staan maakt mijn dag.”




“Wij laten de opdrachtgever zijn verhaal doen.”


Heleen houdt zich vooral bezig met het bedrijfsonroerend goed. Afwisseling gegarandeerd. Ze maakt presentaties op, stelt koop- en huurovereenkomsten op en ondersteunt bij nieuwbouwprojecten en het beheer van bedrijfspanden. Taken waarbij haar hbo-opleiding tot Sociaal Juridisch Dienstverlener goed van pas komt.

Heleen beschikt over juridische kennis waar niet alleen klanten, maar ook collega’s hun voordeel mee doen. Aan Heleen zal het niet liggen. Als teamplayer deelt ze haar kennis graag.


ellen van ekeren

Medewerker Communicatie en

Secretaresse bedrijfsonroerendgoed


“Diversiteit aan werkzaamheden maakt mijn werkplezier compleet.”



“Alleen het beste
resultaat telt.”


Ellen streeft altijd naar het beste resultaat. Dat doet ze door te assisteren bij het bedrijfsonroerend goed. Ze stelt koop- en huurovereenkomsten op, maakt presentaties en assisteert bij het beheer van bedrijfspanden.

Daarnaast is Ellen verantwoordelijk voor de marketing en communicatie. Hiervoor komt haar hbo-opleiding Communicatie goed van pas. De contacten met verschillende mensen en de diversiteit aan werkzaamheden zorgen ervoor dat Ellen haar werk met plezier doet!